Forhåndsstemming og dør-til-dør-aksjon

Publisert av: audun.westad Publisert: 09. august 2023
Oppdatert: 09. august 2023
Gode venner fra Gamle Oslo SV, flere bystyrekandidater, en tidligere partileder og lokale SVere var mandag på dør-til-dør-aksjon på Holmlia

Denne uken har det vært flere dør-til-dør-aksjoner rundt om i bydelen i regi av Søndre Nordstrand SV og budskapet vi har gått rundt med har vært enkelt: Allerede fra torsdag 10. august av kan du forhåndsstemme på Senter Syd Mortensrud og på Holmlia senter! Vi håper selvsagt så mange som mulig skal stemme slik at bydelen og byen får et fortsatt rød-grønt styre med et sterkt SV, men det viktigste vi hadde å si var påminnelsen om at en nå snart kan begynne å stemme.

Vi vil også takke alle som tok seg tid til å slå av en prat med SVerne som banket på døren, for vi setter stor pris på å høre hva folk i Søndre Nordstrand faktisk er opptatt av og hva de tenker om valget som snart er i gang.

Valglokalet på Mortensrud er åpent 10.00 – 19.00 på hverdager og 10.00 – 18.00 på lørdager. Søndager er det stengt. Her kan du stemme frem til og med fredag 8. september.

Valglokalet på Holmlia er åpent 10.00 – 19.00 på hverdager og 10.00 – 18.00 på lørdager. Søndager er det stengt. Her kan du stemme frem til og med fredag 8. september.

I år er det også mulig å stemme i en valgbil som kommer til ulike områder av byen. 7. september kan du forhåndsstemme på Bjørndal senter og 8. september kan du gjøre det på Hauketo senter.

På selve valgdagene, søndag 10. september og mandag 11. september, kan du stemme ved følgende lokaler i bydelen vår:

Dette er klikkbare lenker hvor du kan få informasjon om åpningstider, adresser m.m. for hvert enkelt stemmelokale.

God stemning under dør-til-dør-aksjonen
Også på Bjørndal var det mange som ville slå av en prat da vi informerte om at det snart var åpent for å forhåndsstemme